Descripció
Saps que el Priorat compta amb un dels cels amb menys contaminació de Catalunya?
El Parc Natural de la Serra de Montsant va ser el primer espai de Catalunya que va rebre, l’any 2019, la doble certificació de protecció de la qualitat lumínica i acústica del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat.
Descobrir què hi ha allà dalt, aprendre a situar-nos enmig de l’univers, buscar estels, planetes i satèl·lits, i fotografiar-ho per immortalitzar-ho, són els objectius d’una activitat combinada que conduirà el fotògraf i biòleg Jordi Bru i comptarà amb la participació de l’astròleg Jaume Oliver de l’associació Astrotorroja.
Si t’apassiona la fotografia i la nit, no et perdis el dia 7 d’octubre aquesta sortida on gaudirem de la posta de sol, paisatge, sortida de la lluna i l’astrofotografia!
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.